Sunday, May 06, 2012

{2.} Pierwszy coordinate

Moim pierwszym poważnym krokiem w lolita fashion był zakup wymarzonej spódnicy. Na początku planowałam kupić 2 inne spódnice, ale raz przegrałam aukcję allegro, a za drugim razem inna lolita na forum była szybsza ;) Ale, szczęśliwie okazało się, że spódnicę, o której marzyłam od dawna, ma do sprzedania ktoś z forum, więc jak najszybciej 'zaklepałam' ją i po kilku dniach była już w moich łapkach. Wiadomo, do spódnicy potrzebna jest pasująca koszula. Niestety w mojej szafie nie znalazłam nic odpowiedniego, jednak znowu na forum 'upolowałam' śliczną, białą koszulę. Wygrzebałam z szafy kryjące, białe rajstopki, podkradłam mamine buciki i już mogłam się cieszyć pełnym outfit'em.
Wiadomo, aby początki nie były idealne, czegoś brakowało - nie miałam nic na głowie, teraz widzę, że zdecydowanie brakuje mi tam jakiegoś kwiatka czy innej ozdoby. Oczywiście, wskazana by była również grzywka lub finezyjne upięcie, ale na przyszłość będę o tym pamiętała. Z powodu braku fotografa musiałam sama zrobić sobie 'słit focię w lustrze', dzięki temu widać koszulę :)
| spódnica: bodyline | koszula: offbrand | buty: boti | sweterek: offbrand | kamea: centro |

4 comments:

  1. oo niźle! świetnie Ci wyszło;)

    ReplyDelete
  2. Pięknie:) Mam tą samą spódniczkę z BL^^ Muszę o niej wreszcie napisać coś na blogu, bo jak na razie chwaliłam się nią tylko na szafie^^' Masz może konto na szafie?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jej, chorowałam na tą spódniczkę,jak ja tylko zobaczyłam, po zakupie skakałam z radości :D a w jakim kolorze masz? ^^
      mam, chciałam powystawiać jakieś ciuszki do sprzedania, ale nie mam konta bankowego i nie mogę niestety :< ale chciałam się zarejestrować na poupee, więc zdjęcia mogłabym wykorzystać tu i tu :D

      Delete
    2. edit: Silmeven XDDDDDDD przeglądnęłam szafę Twoją szafę i widzę, ze nawet kolor ten sam :D i jakie mnie zdziwienie złapało - wczoraj wieczorem napisałam do Toshiko na forum, że chcę kupić spódnicę w nutki czarną z tą falbanką-pianinkiem ^_^ kurde, mamy te same rzeczy w szafie :D jeszcze powiedz, że masz buty z kokardkami na obcasie z bodyline, to padnę :D

      Delete