Sunday, May 06, 2012

{1.} Powitanie

Witam! Jestem Julia, podpisuję się zwykle jako MsBeetlejuice, potocznie - Żukosok :) Jestem początkującą lolitą, która dąży do classic/gothic stylizacji, jednak nie zamykam się na inne podstyle. Loli fashion zainteresowałam się około 5-6 lat temu, głównie dzięki Boromirce i Elluin. Zaglądałam na lolicie forum, jednak nie próbowałam swoich sił w takim stylu, myślałam, że to nie dla mnie i, najważniejsze, bałam się reakcji ludzi z mojego otoczenia. Ostatnio jednak poczułam, że kocham ten styl i pragnę się tak ubierać na co dzień. Kiedy przymierzyłam swój pierwszy coordinate, poczułam się taka szczęśliwa, więc czemu miałabym sobie tego odmawiać? :)

3 comments:

  1. Chciałabym obserwować, ale nie mogę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio blogger usunął przycisk obserwuj w górnym pasku - trzeba skopiować adres bloga i na panelu bloggera kliknąć 'dodaj' pod listą czytelniczą ;)

      Delete